2014. március 21., péntek

Ábrázoló geometria

Eredetileg én építész volnék. Az egyetemen az első év alapozó tantárgya volt, és nekem a kedvenc tantárgyaim közé tartozott az ábrázoló geometria. Lelkesen ( ki kevésbé) rajzoltuk a különböző formák találkozásait, áthatásait. Amikor az új gyöngyeimet kerestem, eszembe jutott, hogy vissza kell nyúlnom az alapokhoz, az én alapjaimhoz, a geometriához. A körhöz, a gömbhöz, a kúphoz, a kockához. Ezekből kellene építkeznem. Ebből született néhány gyöngy és ékszer, a geometria kollekcióm.
A színek is egyszerűek, alapszínek: a fekete, a fehér vagy az elefántcsont és társnak választottam hozzájuk kedvenc ragyogó kékemet.

A bedugós fülbevalók kúpok. Fényesek és mattak:

A hosszabb fülbevalók körei spirálok, velük vannak a kúpok és némi nőies masni:


Nyakláncok és karkötők:




Kedvencem ez a statement lánc:


A legközelebbi órán pedig a gömbökkel foglalkozunk. Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése